torsdag 5 april 2012

Paketfortsättning

Go´morgon. Här lyser solen från en klar blå himmel och det verkar som det inte blåser - kan nog bli en riktigt skön dag!!
Idag skulle jag ju blogga vidare på förra inlägget (hittar du här ). Förutom kortet som jag visade i går, låg det mer i paketet Det var ju en påsk-swapp, så jag tyckte att det var självklart att det skulle vara med ett påskägg som sakerna kunde ligga i. Då mottagaren är förtjust i rosa och orange, så var det de färgerrna som jag utgick i från.
Med cerise och orange band som utgångspunkt började jag klä ägget som jag först målat vitt. Lite blommor med glitterlim i orange och cerise och lite fjädrar tyckte jag att det blev lite påskigt...

Och det var detta som jag stoppade i ägget (paketet med te fick ligga brevis ägget då det inte fick plats i...) Själv fick jag följande saker av min påskhare (det var inte samma person som man skickat till): Imorgon är det långfredag - hoppas jag hinner hem från blåkulla så jag hinner blogga lite då också. Har ju mer som jag vill visa! Ha en skön dag och var försiktiga på färden så kanske vi ses - nu ska jag leta upp katten och damma av kvasten.

1 kommentar:

  1. Vilket fint ägg och kort! Härliga färger nu till påsk!

    Glad påsk

    Kram

    SvaraRadera