onsdag 4 april 2012

Påsk-swapp

Jag hoppade på en påskswapp på svenskscrapbooking , med följande instruktioner: tanken är att "lotta ut en varsin "Påsk-hare" till var och en som vill vara med, varpå påskharen skickar ett paket till sin mottagare. Påskharen får inte avslöjas innan utan avslöjas först i paketet, antingen med att skriva sitt namn eller varför inte en liten ledtråd vem avsändaren är."



Varje deltagare skulle skriva något lite om sig själva och vad man gillade och kanske något om hur man scrappade.

Sedan "är det upp till "Påskharen" att själv tolka vad den skulle kunna skicka till sin mottagare. "

Hur kul som helst - jag fixade och trixade lite och i förra veckan la jag följande vårliga/påskiga paket på lådan till den som jag var påskhare åt:

Min mottagare är en 35-åring som gör kort, gillar citatstämplar och glitter. Dricker te och äter choklad samt är tokig i rosa och orange. - sååååå i paketet fanns bla. ett påskkort - mitt enda för i år (hittills i alla fall - påsken är ju inte rikgit slut än, så man vet ju aldrig... ) i rosa och orange... Som vanligt sparsamt med dekorationer och jag valde att dekorera insidan lite...vad mer som fanns i paketet? Det bloggar jag om imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar