fredag 14 mars 2014

Inbjudan till kalas

Den äldsta sonen fyllde år i årets första månad. Det blev bestämt (för att få ihop det) att han skulle ha kompiskalas och släktkalas samma dag. Jag valde att göra inbjudningarna till kompisarna  i olika färgade papper, men som ändå påminde om varandra (blå-grön insida/utsida).
Inte helt ovanligt är jag inte ute i god tid. När det plötsligt fanns tid så gick det i rasande fart - så snabbt att det inte riktigt hanns med att färglägga det stämplade motivet...
Inte heller var det tid till att vänta med att skriva ut texten  på skrivare (har ingen fungerande skrivare hemma), så det blev till att texta förhand.

1 kommentar:

  1. Med tanke på hur snyggt du textar så blev det nog ännu bättre än om du skrivit ut det...hahaha
    Så mysigt det var att träffas häromveckan <3
    Jag har äntligen fått rätt på blogspot så nu har även jag lyckats uppdatera. Kika in så kan du se bilder från utställningen jag var med på i söndags.
    Kramisar

    SvaraRadera