onsdag 16 januari 2013

Kalasinbjudan för släkten

I förra inlägget visade jag ett gratulationskort som sedan var till inspiration för dessa inbjudningskort som jag skickade till släkten inför sonens kalas som går av stapel på söndag.
gillar denna modell som är enkel men ändå inte är så vanliga. Såget tack till mon namne och vän L8 som visade denna modellen för mig ( fick ett krya på dig kort i höstas när jag var dålig... det kortet hittar du här).
Jag har kommit på mig själv att jag gärna gör bruna och blå kort när jag använder mig av brunt. Det är en snygg färgkombo ....
Så här blev i alla fall kalasinbjudningarna till slut!

Har fortfarande problem med att ladda upp bilder via datorn. Får ladda upp via iPad och sedan går jag över till datorn, för jag tycker det är lättare att få till det som jag vill på den...

3 kommentarer:

  1. Ser att du även använt ett favoritpapper som grund :) Visst är det en underbar vikning?! Kan rädda vilken desperat kortmakare som helst ;) Ser häftigt ut och är precis lagom enkelt när man ska göra ett gäng...
    Längtar i massor efter dig!!!!!
    Kramisar
    L8
    PS Krama om födelsedagsbarnet när det är dags!

    SvaraRadera
  2. Blått och brunt är fint tillsammans, det tycker jag oxå =)
    Ett härligt gäng kort du gjort i en fin variant av vikning!!

    SvaraRadera
  3. Disse var jo rett og slett herlige. Disse skal i inspirasjons mappen min :-)

    SvaraRadera