torsdag 13 december 2012

Julkort från träffen

Vi är ju ett gäng tjejer/kvinnor som träffar regelbundet och scrappar/pysslar tillsammans. Denna termin har jag endast varit med på den senaste träffen - vår julavslutning. Jag och min namne L8 brukar då hålla i någon demonstration av t.ex. vikning av kort eller annat. Det var inte annorlunda vid årets avslutning. Jag visade diagonalviknings-kortet (hittar beskrivningen HÄR) och L8 visade den trevliga variant av vikning - Tucked Label Card.
Jag hade ett perfekt julpapper och passade på att göra tre lika dana julkort med denna vikningen. 
Närbild på utsidan
Insidan

Vi brukar även lotta ut julklappar på julträffarna. Hur min förpackning såg ut kommer jag visa härnäst, med en beskrivning hur du kan göra den...
Kanske kan vara användbart nu till jul.
Nu är de sista betygen satta, men 10 minuters marginal till deadline. Om jag inte somnar av utmattning kanske jag hinner pyssla lite ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar