fredag 26 oktober 2012

Rund i botten...

Det är kul med runda kort!!
Förra helgen fyllde tre i Litens mammagrupp 1 år!! Nu har alla passerat den magiska gränsen - nu är de inte babysar längre...
Det var en tjej som fyllde år och jag hade detta underbara motiv från "Lili of the Valley" hemma . Tyckte det var så passande!
Modellen blev ett runt side-step-card och en liten bukett blonnor vid sidan. Fyller man år på hösten är höstens färger passande och de är ju så många...
Det blev en mix med rött, orange, lite gult och grönt samt lite bruna toner...
På blommorna hade jag glitterlim (- är någon förvånad?).
En grattisbiljett och två brads för att bryta av det stämplade motivet. (
  På baksidan valde jag att ha själva hälsningen 

Har inte hunnit göra så mycket inför den kommande helgen - tänker på Halloween. Men två alster har jag att visa. Till den ena hade jag tänk visa en beskrivning också...
Ska bara få lite tid att fixa med alla foto.
har många alster som är fotograferade, inte visade, men fotona ligger lite huller om buller och är inte fixade...
Ha en bra fredagskväll!!

3 kommentarer:

  1. Så utrolig hærlig kort. Var på min lokale butikk i dag, og der satt en av de ansatte og lagde slike kort. Så jeg har fått sett de i virkeligheten. Og de er virkelig flotte. Og du har brukt fantastiske farger og pynt. Nydelig!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort!! Underbart motiv, passar perfekt till en liten ettåring.. Gillar med modellen på kortet, ger så härlig effekt. Jag beundrar dig verkligen för att du hinner med att pyssla så mycket. Själv känner jag att det står ganska still, finns så mycket man vill göra men hinner inte..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart litet flickkort =)
    Så söt den stämplen var, helt bedårande!
    Kram!

    SvaraRadera