torsdag 4 oktober 2012

En bedårande tag

...på en underbar dag!!
Ännu ett barn i yngsta sonens mammagrupp har fyllt år. Denna gång en tjej. Valde att göra en gratulationstag, med en bedårande älva. Lite dekorationer med en hel del glitterlim (framgår dock inte så bra av bilden). På baksidan står grattishälsningen. 
Tack för fina kommentarer - de värmer så i hjärtat!

Jag hinner tyvärr inte få pysslat så mycket just nu...
Det är fullt upp på jobb. Tur att vi har ett stort matbord (det är där jag sitter och pysslar - också...). En hel del pysselsaker ligger framme och jag har flera påbörjade projekt som ligger. Men det får ligga lite till, nu är det två stora matteprov som ska rättas, labrapporter och inlämningsarbeten från två klasser dom ska bedömas färdigt...
För ovanlighetens skull blir det en hel del sömn (det är därför jag ligger efter så med allt) så kroppen får återhämta sig efter mitt fall nedför trappen. 

Just nu sitter jag på bussen, fullt regnutrustad och med en matsäck brevid. Idag, när det plötsligt regnar efter fler dagars till och med lite fint väder, ska vi ha friluftsdag hela dagen... Skönt att få vara ute en hel dag!
Hoppas ni också får en bra dag idag!!

(såg att detta var mitt inlägg nr 900!
Så mycket pysslat det har blivit....!)

2 kommentarer:

  1. Men hjälp....inlägg nr 900!!! Otroligt, fatta vilken fantastisk dagbok med din underbara hobby du har =)

    Superfin och härlig tag du gjort!!

    Vad skönt att din kropp mår bättre efter fallet, usch vad hemskt det kan bli. Och nu börjar snart den hala årstiden så nu får vi alla vara försiktiga och inte stressa fram så vi ramlar.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Så fin! Jag lider oxå av för lite pysslande. Måste nog klippa å klistra lite ikväll.
    kram

    SvaraRadera