torsdag 2 augusti 2012

Om du hör något surra...

Då har vi gått in i augusti! Här närmar jag mig starten för att börja jobba igen - det är ett år sedan sist. Kan väl inget annat än att sä'ga att det känns konstigt... och lite nervöst!

Jag har en vän som fyller år på samma dag som mig. Självklart ska även han gratuleras på vår dag.
I år blev det ett kort i enkel stil, med lite vik, i grönturkost. Lite dekorationer i form av halvpärlor. Stämpeltexten lyder "om du hör något som surrar..."
Första uppviket.
Andra uppviket - då syns den andra delen av den första stämpeltexten ("...är det vi som hurrar!") samt själva gratulationshälsningen.
Baksidan

4 kommentarer:

  1. Fint kort och härlig färg på pappret!
    Oj, förstår att det måste kännas konstigt att börja gå till jobbet igen.........men man kommer snabbt in i det =)
    Ha en bra dag och lycka till med jobbstarten!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! :)
    och lycka till sedan med jobbstarten!

    SvaraRadera
  3. Häftigt kort, gillar verkligen vikningen. Smart att dela stämpeltexten. Jag börjar jobba igen i september efter tre års mammaledighet. Så förstår känslan du har.

    Kram Anna

    SvaraRadera