fredag 17 augusti 2012

Ojojoj...!

Då har man klarat sig genom första arbetsveckan. Jag som brukar ha sådan koll - känner mig verkligen förvirrad. Nytt arbetslag, lite nya kolleger, ingen koll på mina saker, ny läroplan, nytt betygsystem och nästa vecka kommer jag möta 200 nya elever!
Men nu är det fredagkväll och efter att fått lite mat i magen, badat med barnen i poolen och haft lite mys med dem känns det rätt bra.

Har gjort ett nytt kuvertkort med papper från Reprint. Har även gjort en beskrivning, men inte hunnit gå genom bilderna och skriva beskrivningen. Men det kommer här i helgen.
Så här ser kortet ut färdig i alla fall.
 Baksida
 uppvikt.
Ha en riktigt skön helg där ute.

1 kommentar:

  1. Jättefint!! Fint papper!

    Jösses 200 elever låter väldigt många :-S ( Tänker på mig själv och mitt problem att komma ihåg namn....)

    kram Jessica

    SvaraRadera