torsdag 23 augusti 2012

Mitt kit

Då har vi kitet som jag nämnde i förra inlägget här: Det blev ett gratulationskort, med en vikning som funnits med i tidningen "Ett trykk". Denna vikning fick jag i min ägo, när jag fyllde år av två av mina härliga pysselvänner i form v ett grtulationskort, som jag då har liftat! Med kortet följde en ask/förpackning, sex-kantig sådan som jag fyllde med Choklad-Biscotti som jag bakat. Tyckte att det blev passande gåva åt en person som gillar det goda och har en hel del saker...
I kortet satte jag några te-påsar som man kan ha till kakorna. Stämplade lite på utsidan och fäste dit några blommor. Två tags fick också plats i den lilla ficka på kortet
Själva hälsningen sitter på en stor tag som man drar ut.
Bild på tagsen som finns i den lilla fickan:
 Själva hälsningstagen/kortet
Jag använde mig av samma papper på både kortet och asken. Valde att även ha likadana tags, men med olika texter som jag skrivit förhand.
 Själva asken/förpackningen drar man ihop med hjäälp av band och i detta band fäste jag tagen. En Magnolistämpel som får sitta på bandet som jag har avalt ska gå runt asken.
Passande text med tanke på innehållet...
 Från andra vinklar/håll
 Uppifrån när asken är stängd
 ... och när den är öppen.
Jag gillade verkligen att göra detta kit och mottagaren blev väldigt nöjd över sin gåva.

10 kommentarer:

  1. Så fint! Förstår att mottagaren blev glad för en sån fin present. Roligt att ge bort något hembakat. Vikningen på kortet var jättefint. Och presentasken är helt underbar. Jag som i vanliga fall inte tycker om grönt, tycker det var hur fint som helst.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Förstår att mottagaren blev nöjd så jättefint.

    SvaraRadera
  3. men så fint och vilket jobb!

    SvaraRadera
  4. Like, like, like!!!!!!!!!!!! Visst var det en kul vikning?
    Gillar särskilt den ena tagen ;) hihihihi
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jättefint!! Gillar verkligen färgkombinationen.

    SvaraRadera
  6. WOW, supersnyggt!!!
    Asken är underbar, härlig form.
    Snygga papper och så fina detaljer på båda sakerna.
    Superfint =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  7. Grattis till "vinsten" inne hos mig :)

    http://soulsistersdiary.blogspot.se/2012/08/de-lyckliga-vinnarna-ar.html

    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow vad fint! underbart kit, fåstår att mottagaren blev glad!

    ha en härlig helg!

    kram Jessica

    Ps, tack för dina fina kommentarer, det värmer!!

    SvaraRadera