söndag 15 juli 2012

En liten sommarhälsning

Jag bestämde mig för att skicka en liten sommarhälsning till en släkting (kusin till min mor).  Hon har ett stort hjärta och är engagerad och mån om dem som finns i hennes närhet, men även andra som har det tufft och kämpigt. Hon är duktig på hålla reda på släkten...
Det blev ett kuvert med ett kort i - kuvertkort kallas det hos vissa. Med lite spets, band och blommor och utstansade blad blev det så här:
 Baksidan
 Öppnar upp och kortet visas
På kortets framsida har jag utstansade blommor, var i en av de större valde att stansa ut en mindre när den var på plats - då skymtas kortet på barnen som jag har inuti kortet... 
Det blev ett väldigt uppskattat kort hos mottagaren. 

4 kommentarer:

  1. Förstår jag ju! Att det blev uppskattat! Såååå tjusigt! Vackra papper och en vacker tanke bakom också!

    Ha en fortsatt skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det blev uppskattat!!!
    Jättesnyggt!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Förstår att det blev uppskattat för det är jättefint

    Kul att du vill vara med på min BloggCandy

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Gokväll!
    Vad roligt att du vill vara med och fira min blogg =)....där ser man, då valde jag ju ett jättebra datum då jag startade min blogg,hihi!

    Underbart fint kort du skickade iväg, det tror jag det att detta blev uppskattat!!
    Tänk att hämta in posten också ligger ett sånt här tjusigt kort, superroligt ju!
    Älskar spetsen du använt!
    Trevlig kväll!
    Kram Iffa

    SvaraRadera