söndag 27 maj 2012

Mor, kära mor(mor)

Sista söndagen i maj - morsdag!! Här hemma har det inte firats, men jag och barnen har uppvaktat mormor och farmor med kort och blommor idag. Till min mor - mormor - blev det ett kort med plats för ett presentkort i plast (som ett kredit kort). Detta ljuvliga papper från Inkido fick vara som det var, utan mer dekorationer än bandet som skulle hålla ihop kortet.
 Baksidan
 Utan bandet
 insidan med presentkortet
 Visst är det underbart papper!!?
 Papprena kommer från
Hoppas ni har haft en skön dag idag. Imorgon återkommer jag med kortet som svärmor fick...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Finns det nån tutorial på detta? Är ute efter ett kort där jag kan ha en sedelficka.. Jag testade plånboksmodellen, men det vart för mkt för mig =P Eller rättare sagt - jag gjorde det krångligt..

    http://www.nattstad.se/anna.horsner

    SvaraRadera