tisdag 10 april 2012

Ny variant av stafflikort

Då var påsken över för i år och det är vardag igen. Igår pratade jag med en arbetskollega - som satt och rättade en massa. Ja, just det det är ett tag sedan nu...
"Liten" blev 7 månader förra veckan och här är det fullt upp när han är vaken - han kryper för fullt och reser sig upp mot saker och börjar gå längs med när han håller i något. Och snabb är han! Från att ha varit väldigt morgontrött, så hände något under påsken - nu vaknar man gärna extra tidigt, till och med innan pappa skulle upp i morse! Fördel? Just nu tar han igen sig en stund för att orka med nya upptåg. detta innebär att jag hinner blogga lite och kanske även hinner en vända i tvättstugan.
Då så, nog om detta.
Tänkte jag skulle visa ett gratulationskort som jag gjorde till en av mammorna i baby(?)gruppen då hon fyllde år i slutet på förra månaden. Jag prövade en ny variant av stafflikort. Så i grönt och blått blev det till sist så här:
En snabb runda i tvättstugan, sen tror jag att jag ska ge mig ut i regnvädret för en rask promenad. Det behövs efter påskäggen ;)

1 kommentar:

  1. Åh så fint! Roligt med en ny variant av staffli kortet.

    SvaraRadera