söndag 15 april 2012

Det hände en liten olycka...

Hade som plan att jag skulle göra en beskrivning till ett kort och lägga ut...
Det får dröja lite till - i eftermiddags klämde jag min vänstra hand mellan två stora stenplattor. Det blev en tur till akuten, där det först tog 40 minuter att få av ringen, vänta ett par timmar för att träffa läkare, liten väntan sen till röntgen, ytterligare en timmes väntan, ny träff med läkare (inga skelettskador), väntan på sköterska som tvättar rent såren.
Kanske inte riktigt mina planer för en lördags eftermiddag och kväll...
Nu har jag en vigselring som ser ut så här:

3 kommentarer:

  1. Men stackar.......usch, vad ont du måste ha i din hand. Sån himlans otur du måste haft! Hm, ja det var ju inte kul hur ringen ser ut nu......men du får vara glad att fingret klarade sig utan att det gick av.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Asdå, stackars dig! Skönt att inget blev brutet men kan tänka mig att det gör ont i alla fall. Hoppas du blir bättre snart!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Men aj då....
    Hoppas du repar dig snart, så du kan pyssla vidare.
    Tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera