måndag 5 december 2011

Så det blev en ny...

...dottern blev lite förtvivlad när hon förstod att jag inte hade tänkt behålla postlådan som jag visade i ett tidigare inlägg. Hon tyckte att jag skulle göra en ny som jag skulle ge till Stämpelfabriken istället. Sagt och gjort.
Denna gång valde jag att klä i hela lådan i vitt cardstock först innan jag sedan fortsatte med Reprints papper. För att man inte ska ta fel på vad som ska stoppas i lådan stansade jag ut "JULPOST".
Baksidan - även på denna postlåda sitter locket fast med hjälp av lite brads.

Här är lådorna brevid varandra. Båda är av storleken större efter instruktionerna som jag hittade hos Bellamio . För mått se tidigare inlägg, du hittar det här . Postlådan i detta inlägget kan du ta en närmare titt på live hos : Hur är det - har någon hunnit få några julkort än? Den egna produktionen av julkort är väl i full gång hos er? Själv har jag inte hunnit komma igång med mina egna julkort som jag ska skicka än, men jag har gjort två kortboxar med 4 små (10x10 cm) julkort i varje. De återkommer jag till i ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar