tisdag 20 december 2011

En julklappspåse

Igår, måndag hade jag egentligeen tänkt påbörja mina julkort, men det blev inte riktigt som jag tänkt... Satte mig med barnen, för de ville också pyssla. Men det blev bara de som gjorde något (lyckades med att göra 12 st). Jaja, tänkte jag, jag får fortsätta själv sedan, så jag verkligen kommer igång. Jag har kommit fram till två olika sorters julkort, så jag ska testa och se vilken jag ska göra. Känner dock att det börjar bli bråttom nu...
Förutom att jag har lite annat också som borde bli färdigt/påbörjas har min tid plötsligt minskas. Jag har redan fått min julklapp för i år - halsfluss ! Detta gör att jag behöver rekurera mig lite.
Tänkte jag skulle visa min julklappspåse som jag hade mina småjulklappar i till vår julträff med pysselgänget. Gillar modellen - box i a bag. Satte även på en dekoration i form av ett filthjärta.


Så nu ska jag gå och lägga mig igen. Vaknade och var uppe och snurrade lite då jag hade för ont i halsen för att somna om. Passade på att göra ett inlägg, som jag egentligen hade tänkt skriva igårkväll.

Är det någon mer än jag som inte är färdig med sina julkort än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar