torsdag 3 november 2011

Ett bra tips

Jag har nu ändrat min förvaring av Promakerspennor - istället för att ha dem i genomskinliga pennskrin, förvarade efter färg, gar jag dem nu stående i konservburkar. För att underlätta det för mig själv när jag ska ha en penna har jag satt en klisterlapp som jag målat i pennans färg på den korken som är platt upptill.
Nu går det så mycket lättare och snabbare att hitta de rätta färgena när jag ska färglägga.
Ett tips som jag sett hos några olika bloggar och som jag gärna för vidare!

3 kommentarer:

  1. Vad smart och det blev riktigt snyggt ju :)

    Fin blogg förresten :)

    SvaraRadera
  2. SMART! Jag har mina i inköpta pennfodral och varje fodral är sorterat i färger/nyanser.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Smart :-D ett jättebra tips! Men alla har sagt att dem måste ligga ner så jag har inte vågat ställa dem upp hur är det med det egentligen?
    Kram

    SvaraRadera