lördag 30 juli 2011

Mer gratulationer

Ytterligare ett gratulationskort, denna gång modell Tesa vikning. En vikning jag är väääääldigt förtjust i. Lagom i storlek och sen gillar jag ju att man inte kan se allt på en gång...
Lite dekorationer på ena hörnet i form av blommor.

Hur det ser ut när det lilla kortet som håller vikningen är uttaget.

När man öppnar upp det valde jag att stämpla på det mönstrade (enfärgade sidan) pappret direkt. Gillade hur det blev när jag stämplade på det lilla kortet som håller ihop vikningen.

Baksidan

3 kommentarer:

  1. Läckert! Jag måste ta mig tid och pröva denna Tesa-vikningen :)
    Hoppas vi får en solig härlig dag idag för en gång skull....
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Helt underbar blogg, får en massa inspiration av dig! blev lite nyfiken hur har du fått till den stämpeln med ditt namn du stämplar på baksidan av dina verk? ta hand om dig! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Stämpeln är min egen "skapelse". Jag har själv ritat den och sedan lämnade jag in bilden till Stämpelfabriken, som tillverkade en stämpel av bilden. Mycket nöjd!!

    SvaraRadera