lördag 23 april 2011

Annonsinspiration blev ett tackkort

Just nu pågår Cybercrop hos Scrappiz Scrappiz . Där finns några utmaningar som jag tagit till mig, får se hur pass väl de avslutas...
En utmaning var att skapa en LO med utgångspunkt från en annons som skulle inspirera. Jag gör inga LO:s, men jag blev ändå inspirerad av färgerna och det resulterade i ett kort. (alltså deltar jag inte i tävlingen)
Kortet som jag gjort är ett Magic Card efter en beskrivning hos StampArtic. (kolla in beskrivningen här ). kortet kommer att skickas till en kär gammal vän som betyder mycket för familjen. Framsidan blev på detta sätt.


Man vänder upp "mittflärpen" och under där döljer sig följande:


Baksidan


Ett trevligt kort att göra.


Kommer att testa detta fler gånger.

4 kommentarer:

  1. Åhh vilket fint kort du har gjort!! Måste prova den vikningen med :-) Ser rolig ut
    // Jessica

    SvaraRadera
  2. Oj så snyggt! Vad duktig du är!
    Ullis

    SvaraRadera
  3. snyggt!! gillar oxå väskan du gjort till bröllopet

    SvaraRadera
  4. Vilket ballt kort! Ett sånt måste jag prova på att göra! Jättesnyggt!

    SvaraRadera