söndag 20 februari 2011

Det går i blått och brunt

- det handlar om ett babykort jag har gjort till en kollega som fick en pojke för drygt 1,5 månad sedan. Ville göra det i blått, men jag tyckte det blev för blått, så jag började om mitt tänk och la istället in brunt som grund och så blev det blått på det.
Blev rätt nöjd med färgkombinationerna och så lite detaljer...
Så här blev det:
Lite samma tema på insidan där jag även skrev hälsningen.
Satte även dit lite små detaljer - haklapp och barnbestik.

Nu har vi lov här nere, så det kommer att vara fullt upp med att sysslesätta barnen. Idag bakade vi muffins och postade brev (inte så höga krav...)
Med hopp om att det blir lite tid till lite pyssel och inte för mycket vinterväder, så tackar jag för idag.

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Jag gillade färgkombinationen och stämpeln är ju urgullig. Vart har du köpt den?

    SvaraRadera