onsdag 15 december 2010

Stjärnblomma

Bland julkorten kommer här ytterligare ett gratulationskort.
Modell slide card. Storleken är som färdigt kort 10 x 15 cm. Lite vintrigt tema som jag försökte piffa upp med det oranga bandet.
Ville ha en vinterblomma som dekoration, så jag kombinerade en stor blomma jag hade med en akrylmålad chipboard snöflinga - det blev min stjärnblomma!
Lite bling i vänster hörn... Klart!
När kortet dras ut, visar sig gratulationerna.

Brukar ha samma modell på mina julkort, för att underlätta tillverkningen. Funderar fortfarande på vilken typ av kort jag ska ha. Tur att man har ända tills den 22 december på sig att posta korten...
Har en del saker att pyssla, förutomden 60 julkorten, så jag får väl ta tag i det nu när det mesta ä'r rättat och bedömt och betygen mer eller mindre är helt klara...

1 kommentar: