torsdag 30 december 2010

Årets 10 bästa andra saker än kort

Då har jag fått ihop 10 olika alster som inte är kort. Upptäckte dock att det fanns lite mindre altrade saker, jämfört med förra året...

1. En ask till farmor med halsband från dottern i sin gömma...
Dottern blev öcerlycklig över den fina asken hon fick ge bort sitt halsband i.
2. En liten ask till en kollega som slutade som en minnesask.

3. Äntligten blev det av att jag gjorde vimplar!!
I en utmaning hos Mima´s när vi var på scrapträff var det just att göra vimplar.
De sitter just nu på murstocken för att piffa upp den lite nu i juletid...


4. En värdinnegåva som jag tror blev uppskattad.
Gjorde det som ett litet gåvokit.

5. Ett födelsedagskit till en person som fyller år i december och är trött på att alltid få julsaker...
Försökte hålla det mer neutralt

6. Ytterligare ett projekt som jag sneglat på ett tag, men som inte blivit av att jag gjort, förrän den dök upp nu i en adventskalender - att scrappa en stjärna.
Har varit osäker på om jag skulle reda ut det, därför har jag inte vågar mig på det tidigare. Men nu så...

7. En liten ask som jag gjorde till en utmaning hos Doubble Dutch.
Finns fortfarande kvar hos mig, då jag har lite svårt att ge bort den. Gillar färgkombinationerna, stämpeln och dekorationerna tillsammans...

8. En flasktag med göra/hållare för ett choklad. Perfekt för att ha med sig när man ska gå bort eller ge bort något som ett tack.

9. En tjej i vårt scrappgäng, gick ut 9:an.
Några av oss andra uppmärksammande detta genom att göra en tavla åt henne, bestående av små alster från var och en av oss.
mitt bidrag till tavlan

10. En av tändsticksaskarna jag gjort i år.
Gillar den lille brandmannen och visst passar han på en tändsticksask...

Det var ytterligare alster för 2010.
Ser med spänning fram emot 2011 och vad det har för oskrivna blad?!
Jag listade altrade saker 2009 - kolla den listan här.

2 kommentarer:

  1. WOW så mkt fint! O nu har vi snart ett helt nytt år framför oss att fylla med nya kreativa ting. Härligt!

    Önskar dig och de dina ett Gott slut på 2010 och hoppas början och resten av 2011 blir det bästa året hittills för er.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. 0Helt underbart så mycket fint du har gjort genom detta året!

    Min favorit är såklart den helt fantastiska tavla ni hade gjort till mig när jag gick ut 9:an. Jag kan fortfarande sitta osh studera den i minsta detalj och jag är så lycklig över att jag har fått den! Den är så fin!!

    Kram Linnea

    SvaraRadera