onsdag 1 september 2010

Ett bra att ha kort...

Första höstdagen enligt kalendern, men vädrets makter ville ha sommar... Skönt!!
Har gjort ett bra-att-ha-gratulatulationskort, som känns lite mer somrigt än höstlikt.
Ibland kan jag tycka det är svårt att göra enkla kort, man vill ju ha med lite sånt och lite sånt.... och plötsligt blir det en massa som jag inte hade tänkt ha med från början. Någon som känner igen sig?



Tanken var att få en hel del gjort, men istället började jag sortera bland mina saker. Känner ett stort behov av att få till ordentlig förvaring och framför allt saknar jag alla sakerna som jag inte har hemma...

1 kommentar:

  1. Mitt problem är det omvända. Jag vill ha med det och det och det men får inte till det. Därför blir alla mina kort enkla i mina ögon :)

    Superfint kort(som alltid). Älskar den muffinsstämpeln :)

    SvaraRadera