torsdag 12 augusti 2010

Tackkort med några år på nacken...

I brist på nyproducerat material, tänkte jag att jag skulle visa en bild på ett tackkort som jag gjorde för några år sedan, innan jag bloggade om mina skapelser. Tror att det var 2003 eller 2004...
Vårt arbetslag hette Änglarna och två kolleger skulle byta arbetslag och vi hade lite "avtack" för dem. Då hade jag gjort två kort åt dem, storlek ca A5 (lite större) och vad passar bättre än just en ängel...? Det var en väldigt enkel modell på ängel, men jag gillar dess enkelhet!

Nu över till något som jag gillar att köpa, förutom scrapsaker...
Då vi höll på och skulle sortera inför packningen (drygt ett år sedan) kunde vi konstatera att vi hade en hel del skor. Det blev lite gallring, men efter lite fynd i sommar tror jag nog att vi är uppe i över 100 par... - SKOR!!!
Här nedan är några av mina inköp från denna sommaren:

Förresten, på talan om inköp - besökte Stämpelfabriken för att "titta" lite...
Kan det sluta på något annat sätt, än att man har något med sig därifrån? Nu är jag i alla fall en del stämplar rikare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar