tisdag 11 maj 2010

Reklam inspirerade födelsedagskort

Majmånad - blir förvånad (varje år) hur många det är som fyller år denna månad...
Har en scrappvän som fyller 35 imorgon, så då kommer förhoppningsvis detta kort dimpa ner i brevlådan.
Inspirationskällan till färgvalet kommer från en annons (som jag tyvärr glömde fotografera innan den åkte i återvinningen), men tycker att det blev rätt vårligt...
InsidanBaksidan med min egendesignade stämpel

Har en del projekt på gång.
Tiden räcker inte riktigt till för alla mins projekt tycker jag
Ett ska dock vara färdig till lördag då vi ska på stort kalas, så jag återkommer snart med det...

Men vårren har i alla fall visat sig idag igen, även om jag inte tycker att värmen infunnit sig riktigt.



1 kommentar:

  1. Ett jättefint kort i läckra våriga färger! :D
    Roligt att inspireras av ett reklamblad!! ;)

    Ser fram emot dina kommande projekt!

    TA hand om dej å trevlig ledighet!
    KRAM Petra

    SvaraRadera