lördag 17 april 2010

Påskkort som blev gratulationskort

Har och har haft en del projekt som legat ett tag, men som inte är helt slutförda. Lite på grund av tidsbrist, men även för att jag tappat en idé eller inte tycker att det blir bra eller saknar något för att slutföra det...

I veckan hade vi träff igen (så härligt gäng det är och fler blir vi!!!). Jag hade med 6 av mina ofärdiga alster i hopp om att något skulle bli färdigt.
På våra träffa finns tendenser att man inte får så mycket gjort som man kanske önskade, men vi har himlans kul tillsammans.
Men denna gång blen några alster färdiga.
Jag hade två trishutter-kort som jag jag påbörjat, men inte färdigställt. Det ena skulle bli ett påskkort var det tänk från början, men nu käns det som det dröjer innan det blir påsk igen, så det blev ett gratulationskort av det i stället...

Så här blev det i alla fall:
När kortet är hopvikt
Hel utvikt
Detaljbild
Får återkomma med det andra kortet jag färdigställde och en dekorerad tändsticksask...
Det var det jag hann med, förutom att snacka en massa, fika på mackor, äta lite tårta (en av tjejerna fyllde jämt förra månaden), snacka lite till och sen stämplade jag lite också!
Nu ska vi iväg och äta våfflor som vi bjudit in oss själva på.
Vännerna står för järnet och vi för smet och sylt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar