söndag 6 december 2009

Lite julpynt samt en present

Det blir inte så mycket gjort för tillfället när det gäller pyssel-biten... Julkorten har jag inte kommit så långt med och det börjar väl snart bli bråttom!
Idag har jag dock pyntat lite utanför dörren till vårt tillfälliga boende:
För några dagar sedan (drygt en vecka) fyllade en scrappvän L8 år och det blev en liten idébok i present från mig. Beklagar att bilderna är så mörka, men har ingen bra plats att fotografera på nu, men hoppas att ni får en uppfattning av hur boken blev:
Insidan
Insidan av baksidan
Baksidan

1 kommentar:

  1. Tusen tack än en gång!!! Din present var verkligen mitt i prick - en idébok är verkligen något jag saknat så jag kan skriva upp saker i.
    Du ligger fortfarande långt före mig i julkortstillverkningen - tre sjuka "barn" (mannen inräknad haha) i flera dagar gör ju inte att man får någon tid över alls.. Måtte de bli bra snart :)
    Jag har inte börjat än *stön* men, men inspirationen kommer väl snart hoppas jag.
    Kramisar

    SvaraRadera