lördag 12 september 2009

Krya-på-dig-kit a la Tussan

Mitt i all "röra" , packning, städning, putsning mm. gjorde jag mig några kit med näsdukkar. Det hinns tyvärr inte med så månget pyssel just nu. Så mycket som fortfarande ska fixas - men några dagar till, sedan kan man kanske leva ett hyggligt liv igen, kanske till och med vara lite sociala av oss...
Har inte hunnit med så mycket utöver alla sysslor som ska göras med huset, hoppas på att detta kommer att gå snabbt

Tussan har gjort helt underbara som ask-kit, som Krya-på-dig-kit, med halstabletter och näsdukar att ge bort till någon kraslig. Hon hade även med beskrivning till hur man gjorde dem, så jag var tvungen att testa för mig själv!!
De var enkla att göra och gck snabbt att göra - helt klart något man kanske kan uyveckla...
Är du också intresserad av hur man gör? Kolla då här !

Jag gjorde först en "Test"-ask och sedan blev det en till i alla hast!
Här är mina askar
Framsidorna
Ryggen på asken...

Baksidan samt ryggen.
Öppnade ser de ut så här!!

Åter igen - den var enkla att göra - testa gärna!!!

3 kommentarer:

  1. Skönt att se att du hinner med något pyssel iallafall. Askarna är supersöta. Du kommer vara helt slut på onsdag - hoppas du kan koppla av helt när vi träffas :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Askarna är hur söta som helst!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesöta askar. Ska prova göra sådana jag med. Vi ses!

    SvaraRadera