onsdag 23 september 2009

KAOS-awards


I söndags la jag 3 kort i form av KAOS-awards, på brevlådan. De har förhoppningsvis har hittat hem till mottagarna vid detta laget.

För ett tag sedan fick jag nämligen följande kort av TinaStina.
(Kolla mer här. )(Lånad bild av TinaStina)

Mina award såg ut så här:
Till Maya motiveringen: (kolla in hennes blogg här )

Till Ulrica
med motiveringen: (Kolla in hennes blogg här )

Till Veronica med följande motivering: (Hennes blogg hittar du här )

Hoppas de blir uppskattade - det var roliga att göra!

Vad innebär KAOS?
KAOS = Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

En levande logga som man sänder till någon man uppskattar.

Läs mer om det här

3 kommentarer:

  1. VIlka urfina KAOS-kort du gjort med en väldigt gullig stämpel! =D
    TAck för dina ord inne hos mej *glad*
    STOR KRAM Petra

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh men er det mulig!!
    Tusen tusen hjertelig takk for KAOS-awarden som kom hjem til meg idag!!!
    For en fantastisk start på dagen :)
    Og for en utrolig lekker KAOS jeg fikk av deg,du aner ikke hva det betyr!!
    Den varmet langt inni hjertet og jeg ble så glad,så glad!!
    Tusen tusen takk,snille Lotta :)
    Stor god klem til deg,
    fra Maya :)

    SvaraRadera
  3. Finfina KAOS-ar!

    Men... jag måste skriva lite om en del annat du har gjort. Bara jag- korten! Vad jag är avundjsuk på er som håller i och orkar göra denna underbara livs-dokumentation! Jag skulle så gärna vilja, men började inte ens, då det kändes som ett alltför stort projekt. Löjligt. Jag har all tid i världen att skapa små saker, om jag vill! Så det så!

    Och det har hänt en massa kul, som skulle vara roligt att ha sparat i form av små vecko-kort... Nåja... ett annat år, kanske...

    Ha en fortsatt trevlig helg!!!

    SvaraRadera