fredag 4 september 2009

Det är något...

...som gör att jag inte är riktigt nöjd med detta babykort. Kan inte sätta fingret på vad det är dock...
Har gjort ett nytt Joy Fold-kort. (Ett kort med omlottöppning, där man utgår från två bitar Cardstock.) Denna gång valde jag att man öppnar det åt sidorna (se mitt förra här).
Färgvalet föll på grön och blått.
Här har vi det:
Viker först upp ena sidan...
...och sedan andra.
Tanken är att man skriver hälsningen här inne, ev. att jag gör en lapp att fästa på vänster sida.
Detta kort gjordes för ett tag sedan, men det är fullt upp här med sortering, rensning, packning och målning. I måndags var fotografen här, i går besiktningsmannen och snart är det visning och det är en del saker till som ska göras innan dess. Just nu pausar jag med lite dricka och passar på att lägga ut lite på bloggen, då det var ett tag sedan sist.

Hoppas ni har en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar