torsdag 16 juli 2009

"Bara jag" vecka 24 och 25

Då var ytterligare två kort till utmaningen "Bara jag" helt klara.
Vecka 24
En del att fixa och trixa med inför kalaset för dottern
Baksidan
Lite om förberedelserna, men sedan lite tankar och upplevelser om själva kalaset.
Då jag kan skriva ganska smått, fick det plats en del, men väljer att hålla det ganska privat.

Vecka 25.
Nu har vi sommarlov, jag och barnen.
I solens strålar står förväntningsord som jag har på sommaren...
/orden gäller nog för de flesta)
Baksidan

Ska ut i solen och försöka leta upp lite skugga nu!
Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    GRATTIS till vinsten! Förstår att du vann med ditt bidrag, det var ju helläckert!

    Eftersom det var ett tag sen sist jag var här och hälsade på så har jag ägnat en bra stund åt att surfa runt på din sida och bara njutit. Jag gillar verkligen det du gör. Speciellt det där diamant-popup-kortet. Det var jättefint! Har du någon mall till det?

    Kramar!

    SvaraRadera