onsdag 17 juni 2009

Award

Fick en award av Sofie för ett tag sedan. Tack!! Det är en award man ska ge till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapande.

Ska försöka mig på att skriva 10 sanningar om mig:
1. Natt människa
2. Sover alldeles för lite enligt min man...
3. Har ett stort behov av att organisera, ordna (syns ine alltid...!) och skriva listor.
4. Dricker inte kaffe, men godis med kaffesmak slinker gärna ner!
5. Choklad... - I love it!
6. Tycker det är avkoppling att påta i trädgården, men hinner inte med det så mycket (barnen tar tid på dagen och svårt att göra det kvälls och nattetid pga ljusbristen vid denna tidpunkt).
7. Länktare efter en mojiito
8. Läser nästan ara deckare/ kriminalare och det ska vara i pocket-format.
9. Är mycket sällan sjuk (räknar inte med vanlig förkylning och halsont)
10. Har en massa ursäkter för att inte komma igång ordentligt med träning och jobba på det där med vikten...

Det var mina 10 sanningar det. Awarden är lite speciell då man ska ge den till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapande.
Egentligen borde jag ge denna vidare till sju andra men vet att den har varit runt till många och väljer därför att utmana dem som tittar in hit och som inte har gjort den.
Skriv en rad när ni skrivit lite om er - Ska bli kul att få läsa lite mer om er. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar