tisdag 14 april 2009

"Bara jag" vecka 15

och så har vi kortet för vecka 15 klart och fotograferat. Hyfsat ifatt när det gäller utmaningen nu.
Denna vecka hade dottern påsklov, det var sol, riktigt vårväder, vi städade och sorterade, vi såg haren (påskharen enligt dotern) och gick på skattjakt efter ägg som haren lämnat.
Tyckte att det blev ett väldigt passande kort för denna vecka. Lammet/fåret representerar de vi såg när vi besökte Skånes djurpark. Tulpanerna finns även i rabatterna...
Lite kommentarer... Pratbubblan kommer från Miss cutiePie, bien är stickers från Penny Black (det är för vi såg en stor humla i trädgården i helgen)

2 kommentarer:

  1. Tack för din söta kommentar! :)
    Va glad jag blir att du fått användning för journaling bubblan! Jag avgudar din scrapstil, det ser ut som du har kul när du scrappar, massor med härliga färger, precis den stil jag tycker om!
    Tack för en inspirerande blogg! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ny datum för scrappträffen i Bygdegården Mån 4 maj 17-21

    Uppskattar om ni informerar mig en vecka innan om ni inte kan komma.

    Kram Carina
    har du fått min inbjudan på min nya blogg

    SvaraRadera