lördag 14 mars 2009

En ryggsäck

Här är min ryggsäck som jag nämde i förra inlägget.
Det var inte så svårt som jag trodde och riktigt kul att göra - det kommer nog bli fler sådana...

Framifrån
Valde knappar som jag fäst hängen på för att få lite tyngd på locken.
Sett lite från sidan:
Sett lite från andra sidan:
Baksidan
Har valt lite bredare band som ska vara som axelband.
Här har jag även valt att sätta min ettikett.

Om du skulle vilja testa på dena ryggsäck hittar du mallen här:
http://www.splitcoaststampers.com/forums/showthread.php?t=377257
Lycka till!

12 kommentarer:

  1. Åh den vart ju jätte fräsig o snygg!
    Måste kika på mallen =)

    SvaraRadera
  2. Åååååå vad fin den är!

    SvaraRadera
  3. Kanonfint!
    Måste jag prova nån gång.
    Ha en bra söndag//Y

    SvaraRadera
  4. Å vilken läcker idé!
    Du har fått till din ryggsäck så läckert!

    SvaraRadera
  5. Men du, så söt! Gillar verkligen de små hjärtana, hela ryggsäcken är väldigt fint dekorerad.

    SvaraRadera
  6. Underbart fin rygga!!Gillar papperet och dekosarna, måste nog prova jag med.

    SvaraRadera
  7. Så fin, ska nog kika på den mallen lite :-)

    SvaraRadera
  8. Oh wow! Den blev verkligen jättefin! :)
    // Annica H

    SvaraRadera
  9. Snyggaste ryggsäcken jag har skådat!!! =)

    Måste jag prova! Tack för länken till mallen!

    Kram, Sara

    SvaraRadera
  10. Superfin ryggsäck! Visst var de kul att göra? Jag sätter kardborrband (finns att köpa färdiga runda som är ca 1 cm i diametern) för att fästa "locken" på ryggsäcken. Jätte smidigt.
    Såg att vi inte bara har våra namn gemensamt - har du också haft en defender???!!!
    Kram
    L8

    SvaraRadera
  11. Wow! Sååå tjusig!! Sådan vill ju jag också göra... =) Får nog kolla upp den mallen!
    Men först ska jag kolla klart i din blogg, väldigt mycket fint du gjort!

    SvaraRadera