fredag 2 januari 2009

Summering av 2008

När det gäller mitt pyssel under 2008 har det hänt en hel del...
Det har avancerat till en annan nivå...

I april började jag blogga efter att ha varit ute väldigt mycket på alla andras sidor, tyckte jag att jag kanske också kunde bidra med lite inspiration till andra, när man själv fick så mycket från olika sidor.
Har gjort en hel del olika saker under året och haft beställningar på olika kort och lådor bl.a.
Vem trodde att jag skulle hålla i kurser? Inte jag i alla fall! Sen har jag även haft lite försäljning av kort.
Har varit på lite träffar och gjort en hel del bekanskaper.
En del investeringar i pysslet har det även blivit.

Har försökt välja ut 10 favoritkort under året - inte lätt, men valde ut lite olika kort för att summera variationen lite...
1. Första kortet jag gjorde 2008
2. Ett påskort
och insidan av påskortet:3. Ett bröllopskort
4. Ett av beställningskorten till studenten
5. Morsdagskortet
6. Ett pop-up-kort som babykort
7. Ett 3-D-kort som jag vann en utmaning med!!
8. Julkort med ram
9. Julkort med utvik som blir en stjärna.
10. Julkort med tag


1 kommentar:

  1. Var kommer de häftiga trollen på kortet med tag?
    Fina kort du gjort!

    SvaraRadera