torsdag 8 januari 2009

Mer förvaring

Tänkte jag skulle visa hur jag gort med mina spillbitar som jag förvarar i CD-plastfickor.
Jag har enfärgade spillbitarför sig i en ficka, och mönstrade i en.
Här har vi fickorna för blått/lila:
Sen har jag gjort på samma sätt med de olika färgerna - blir en del fickor...
Till sist har jag samlat dem i en ask där det är lätt att komma åt dem, samt att de står upp.
Denna förvaring vill jag dock göra annorlunda, men det får bli ett lite senare projekt.

Sen har vi lådan jag gjorde för mina akrylfärger.
Valde en storlek där man kan få plats med 16 flaskor, har dock inte så många, men flaskorna Maya Mists får också plats...

1 kommentar:

  1. Hejsan Lotta!

    Grattis till graviditeten! Hoppas att allting går bra vid förlossningen. Själv fick jag en liten son den 15 oktober -08 och han förgyller hela min dag.

    Tänkte passa på att tipsa dig om min scrapbooking-butik, http://www.scrapbooking-butiken.se. Eftersom vi är relativt nyöppnade får du väldigt gärna komma med förslag på vad vi kan köpa in! Vad är dina favoritprodukter?

    Gott nytt 2009 och lycka till med allt! Mvh Tina!

    SvaraRadera