måndag 15 december 2008

Julkort med brun bakgrund

Igår gjorde jag färdigt de sista julkorten som ska skickas.
Vanligtvis har jag gjort julkort med samma tema, men i år blev det stor variation på julkorten. Det gäller färger, form, dekorationer och vikningar, ja även storleken varierar...
De flesta korten har jag redan visat.

Det blev 50 st kort som ska skickas, men har fortfarande några kort att göra som ska ges bort tillsammans med gåvor...
Tänkte jag skulle visa vad som tillverkats - har delat in inläggen efter vilken färg som jag har valt på bakgrunden. Alla dessa kort som kommer i detta inlägget och de som varit i de tidigare tre är i storlek 6"x6".

Här kommer de kort, där jag har valt brunt som bakgrund:


Fortsätt bläddra, så kommer de med bakgrund i grönt, blått och till sist rött...

1 kommentar:

  1. Kul sätt att visa korten i färgsortering. Ger ett väldigt inspirerande intryck. 50 julkort är väldigt imponerande, skönt att du blev färdig med dem i tid... Alla är jättefina, fastnade mest för de som går i brunt.

    SvaraRadera