lördag 4 oktober 2008

Julkort som pop-up

Det här med pop-up-kort har lite fastnat för - det är så kul att göra. Så jag bestämde mig för att göra ett inspirations pop-up med jultema till den butik jag handlar ofta i...
Hopvikt ser det ut så här:

Upp-poppat så ser man allt.
Framifrån
Lite från sidan så man ser hela Tomasstämpeln.
Har gjort lite olika varianter, men ännu inte bestämt mig för vilken variant det blir jag kommer att göra i år...
Mer pyssel blir det
Har påbörjat ett projekt för min Bind-it-all som jag köpt förra helgen. Har liftat en idé från Jenny (Jennys krativa sida) som hon gjorde för ett bra tag sedan, en bok för anteckningar kring swappar som hon deltog i. Jag känner att jag har ett behov av att ha det samlat på ett ställe...
Återkommer när det är färdigt!

3 kommentarer:

  1. Kanon fina julkort. Jag såg dom i vår butik idag. Var får du alla dina underbara ideer ifrån.
    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera
  2. Underbart julkort. Härliga idéer du har. Tomtestämpeln är hur söt som helst.

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Fint kort! Vilket jobb med pop up kort! ;)

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera