måndag 15 september 2008

Vattenfallskort

Äntligen har det blivit tid till lite pyssel... Synd att det bara är 24 timmar på ett dygn.
Jag har sett en variant på kort som jag bara ville testa. Efter att ha sett Cornelias (Raggsocka) varianter på vattenfallskort, bestämde jag mig för att jag bara var tvungen...

Så här blev mitt första vattenfallskort:
och så börjar man dra ut det...


och fullt utdraget:
Ett roligt kort, som faktiskt inte var så svårt att göra - tror att jag kommer att göra fler ganska så snart!
Ha det så skönt i höstsolen!

4 kommentarer:

  1. Jag har oxså föröskt mig på och göra ett, men det blev inte snygg...
    Men duhar verkligen lyckats med färgkombinationen...
    Jätte snyggt!!!

    SvaraRadera
  2. Men himmel å pannkaka! Vad glad jag blir att lilla jag kunnat inspirera!!

    Jättefint!!!!!

    SvaraRadera
  3. riktigt fint! grönt är skönt :)

    SvaraRadera
  4. Lämnat kommentar i forumet istället för här. Återgälda gärna mitt besök.

    SvaraRadera