torsdag 18 september 2008

Otur ledde till vattenfallskort...

De nya stämplarna från hÄnglarna har kommit och jag har inget att montera dem på. Slut i affären!!!
Hur besviken är man inte!?
Stämplarna är helt underbara - vill bara testa dem...

Frustationen gjorde mig trots allt lite kreativ - gjorde ett nytt vattenfallskort. Denna ång valde jag att applicera det på ett 6"x6" kort, samt dekorera det lite mer.
Så här blev det:
Valde Penny Blacks igelkott, som stickers, att dekorera med. En liten filur man bara blir så förtjust i... Biet och nyckelpigerna är från samma stickers ark som igelkotten.


Har valt att inte skriva något än, då jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra med kortet...



Fullt utdraget syns den sista igelkotten...
Om du inte har testat ett vattenfallskort, rekommenderar jag det varmt. Inte så svårt och kul idé som kan varieras en hel del - många användningsområden kan jag tänka mig...
Ha det bra!

6 kommentarer:

  1. Verkar kul med vattenfallskort men har inte sett någon "how to do" länk, har du tips?

    SvaraRadera
  2. Härligt kort...och använd dubbelhäftande tape bak på stämplarna/klossen...funkar kanon!

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Surt att ez är slut i butikerna! Du har inte panduro i närheten? Dom har blrjat att sälja sånt...i och dör sig är det svindyrt men nöden har ingen lag ;P

    http://majamelon.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Igelkottarna är såååå söta!!

    SvaraRadera
  5. Vattenfallskorten är helt otroliga.
    Bara en ska som är fel, jag vill också lära mig att göra dessa fantastiska kort.
    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera