måndag 29 september 2008

Mer mässa...

Såg när jag gick in på bloggen att det försvunnit ett inlägg - vill ju visa mina inköp från mässan. Här kommer det igen!

Hade mina tankar på att fynda en Bind-it-all-maskin (har sneglat på den sen januari - tyckte att det börjar bli hög tid, men hade även funderingar på att det skulle bli en bra julklapp...). Tänkte även fynda lite små saker, få en massa inspiration samt scrappa lite.

Vi var tre som åkte upp. Var där under hela öppettiden...
Detta hade jag med mig hem.


Från Landstoken:
En Bind-it-all!!! En ny "baby" (och nästa riktiga kommer i januari om allt går väl..)
Bradsen köptevi olika förpackningar som vi delade innehållet mellan oss.
Från Mimas scrapbooking
Från Scrapperiet
Från Scraproom
Från Stämpelboden:
Till råga på allt var jag med i en utlottning och fick detta med mig hem - jag vann!!!
Jag som aldrig vinner något...
Vinsten kommer från Scraproom.
Ja, vilken helg!!!

2 kommentarer:

  1. Det är bara att gratulera till vinsten. Tack för en härlig dag i Helsingborg

    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du handlade :)
    Hälsningar
    Helena på landstoken

    SvaraRadera