tisdag 16 september 2008

Babykort

En kollega har blivit pappa till en pojke - ett ypperligt tillfälle att få pyssla lite eller hur?
Tog naturligtvis tillfället i akt och gjorde ett litet kort.


En del efter inspiration efter Cornelia (Raggsocka - tyckte att du hade en hel del på din sida som tilltalade mig - Tack!!).
Så här blev det:
Både nallen och bokstäverna är Tilda-stämplar från Panduro. Valde faktiskt att använda olika blå nyanser, bland annat ett glitter papper (basen och cirkeln)

Själva gratulationen/hälsningen är på cirkeln som går att ta ut som en tag...
På baksidan har jag gjort en egen variant av "handgjort"-stämpel. Funderar på att göra en färdig stämpel, men kommer inte riktigt till skott, då jag tycker om att variera mig...
Har hunnit påbörjat ytterligare ett vattenfallskort, det var ju så himla roligt... Återkommer med bilder på det.
Ha en skön vecka!

4 kommentarer:

  1. Hej Lotta
    Allt du gör är bara så bra.
    Jag är glad att ha dig som scrapparvän.
    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! Så sött!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men åh! Så kul att du hittat inspiration hos mej!!! Fina kort!

    SvaraRadera